Opatření děkanky FHS UK č. 2/2024

Název:

Pružná pracovní doba na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy

K provedení:

čl. 3 odst. 1 opatření rektora č. 52/2023

Účinnost:

27. března 2024


Pružná pracovní doba na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy



Čl. 1: Úvodní ustanovení

V souladu s čl. 3 odst. 1 opatření rektora č. 52/2023, Pružné rozvržení pracovní doby na Univerzitě Karlově, a po projednání s odborovou organizací vydávám toto opatření, které  upravuje pružnou pracovní dobu zaměstnanců Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy (dále jen „zaměstnanec“).


Čl. 2: Zaměstnanci

Pružná pracovní doba se poskytuje všem zaměstnancům s výjimkou

  a. 

akademických pracovníků podle zákona o vysokých školách, u nichž se pracovní doba řídí zákonem o vysokých školách1,

  b. 

zaměstnanců, jejichž povaha práce nebo provoz pracoviště pružnou pracovní dobu vylučují.


Čl. 3: Úprava pružné pracovní doby

  1. Časový úsek základní pracovní doby se stanoví od 9 hod. do 15 hod.

  2. Časové úseky volitelné pracovní doby se stanoví od 7:30 hod. do 9 hod. a od 15 hod. do 17:30 hod.


Čl. 4: Individuální rozvržení pracovní doby

V odůvodněných případech, zejména v případech dle § 241 Zákoníku práce (262/2006 Sb.), lze po dohodě s vedoucím pracoviště umožnit individuální rozvržení pracovní doby. Toto ujednání musí být sjednáno písemně a schváleno tajemníkem fakulty.


Čl. 5: Závěrečná ustanovení

  1. Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu.

  2. Toto opatření nabývá účinnosti dne 27. března 2024.




V Praze dne 25. března 2024


doc. Věra Sokolová, M.A., Ph.D.

děkanka




Poznámky

1

§ 70a zákona o vysokých školách


Poslední změna: 29. duben 2024 11:03 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Univerzita Karlova

Fakulta humanitních studií

Pátkova 2137/5

182 00 Praha 8 - Libeň


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208

DIČ: CZ00216208

Podatelna

Všechny kontakty


Jak k nám